free counters

stockholms väder

torsdag 16 april 2009

ingen filminspelning idag


i dag när jag kom till skolan så sa dom att det är bara anna som ska vara med idag. så jag passade på att sy lite och bli klar med min kjol. en blev klar i dag den blev jätte fin. när det ända var så lite elever så passade jag på att bli klar med kursen så hon lärde mig hur man gör rent en sy-maskin. det klarade jag så gallant. så nu är jag klar med kursen. nu behöver jag inte komma tillbaka till hösten och bli klar med den. det känns så skönt ett till problem ur världen är borta nu. sen har jag varit och fixa lie i centrum jag skulle köpa byxor (gina tricot) till sandra och byta mina jeans leggings jag tyckte det int var något för mig. men jag ska inte lämna tillbaka dom andra tre plaggen jag köpte. sen byte jag batteri i pappas klocka som har stannat. vad lite batteriet höll.
det var skönt att få komma hem tidigare det var ingen sång i dag. jag och maryan skulle sjunga en låt till filmen men hon är sjuk så jag fick sluta tidigare.

Inga kommentarer: