free counters

stockholms väder

tisdag 28 april 2009

vad jag blir arg om jag är alergisk för djur


i dag har det vart så där väder när man vaknade och tog sin första promenad. man trodde att det skulle regna. men när vi gick andra blev det mycket varmare och solen började titte mer fram. vi hade 24 hundar att ta hand om. dom är så underbara ingen är dum. när man sitter i sofforna blir man typ anfalen av alla hundarna som är nära soffan. dom nästan slåss för att få sitta i mitt knä. jag brukar säga till dom försten up får sitta. i går så började min näsa och ögon rina lite. så jag trodde att jag är alergisk. men mamma säger att det säkert är en förkylning. det hoppas jag att det är. jag kan inte leva ett liv utan djur. men vad fint det blev närman skulle gå dom två korta promenaderna. jag hopas att det inte regnar imorgon.

Inga kommentarer: