free counters

stockholms väder

söndag 5 april 2009

BWO - "Big Science"


nu har jag lyssnat på bwo album så mycket så nu kan jag ge en klar bild vad jag tycker om låtarna.

1. Right Here Right Now, jag tycker att låten ät väldigt bra. den har ett väldigt bra djup i texten. det kommer bli ett hit i sommar. hoppas att deras video är bra till den.

2. Love Came Crashing Down. det är en oväntad bwo låt. men jag tycker den inte är så jätte bra. den kommer nog att växa.

3. Kings Of Tomorrow. den här låten tycker jag inte låter som deras andra ballader. jag tycker att den är bra.

4. Burning Down The House. jag tycker att den här låten är lite små tråkig. men den kommer att kanske att växa det är bara vänta och se.

5. Rise To The Occasion. den här låten hoppas jag att den kommer att bli deras 3 singel. den kommer att bli en jätte stor hit. jag älskar låten .

6. You're Not Alone. vad ska man säga om den här låten då när man har hört den tusen gånger. det blir bara bättre och bättre efter varje lyssning. den skulle ha gåt bättre i MF.

7. Bite The Bullet. den här låten påminer lite om alcazar låtar. den blir bara bättre ju mer man lyssnar på den.

8. In Too Deep. den här låten är inte den bästa dom har gjort. den kommer ta lite tid innan man gillar den starkt.

9. Thunderbolt. den här låten tycker jag är jätte bra. den hoppas jag blir en framtida singel. den kommer att bli en hit då.

10. Rythm Of The Night. här kommer en till bra låt bwo har gjort med. men den är inte den bästa dom har gjort. den är helt okej att lyssna på.

11. Singing In My Car. jag tycker inte det här är bwo starkaste låt. den är inte någon favo låt direkt. man lär lyssna med på den för att man ska gilla den mer.

12. Shoot From The Heart. den här låten är jätte bra. det är en perfekt disko låt som jag hoppas kommer att spelas mycket på disko. den här vill jag ska bli en singel.

13. Kings Of Tomorrow (Disco Version). den hät låten tycker jag är lite bättre i disko verision.

14. You're Not Alone (Disco Version). jag tycker att den här verisionen är lika bra som balladen.

dom som jag tycker är bäst är spår 5 Rise To The Occasion och you´re nor alone

dom 5 som jag tycker ska bli singlar jag tar med dom som redan är det också. You're Not Alone, Right Here Right Now, Rise To The Occasion, Shoot From The Heart och Thunderbolt

det är bara vänta och se om det kommer att bli dom här 5

Inga kommentarer: