free counters

stockholms väder

onsdag 29 april 2009

en jobbig dag



i dag så har jag varit på praktik. det kommer att dröja mer är en vecka tills jag ska dit igen. jag kommer att sakna hundarna. det har varit 24 hundar. jag fick ta 4 stycken. när vi skulle gå en promanad. det blev bara en för tess tog dom andra som var kvar. och jag var tvungen att ta halv 2 tåget så jag kunde inte gå eftermiddags promenaden.jag och mamma skulle åka och avliva ronja. mamma ville inte gå in själv så jag sat ochhöl henne i knätt när dom tog sprutan. det här är det värsta jag har gjort hitils.förstsat jag och hadde henne i knätt i ca 20 min innan hon kom in och tog den första sprutan.efter det så tog det ca 20 min innan dom skulle ta den sista. jag sat och grätt hela tiden det var väldigt jobbigt. specielt när man kände hur hon slutade andades.jag undrar hur dom klarar av att ge djuren dom här sprutorna. jag hoppas att ronja kommer att ha det bra i himelen. jag hoppas att det kommer att dröja innan vi behöver göra samma sak med emil.

Inga kommentarer: