free counters

stockholms väder

onsdag 15 april 2009

ganska så okej dag


idag var det som vanligt elevråds möte. jag höl på att somna på det.när vi var klar med den så gick jag direkt och köpte kaffe behöver bli pigg tills vi ska träffa en butikschef på ica. det var väldigt nyttigt att få reda på hur dom tänker när dom får in CV. i den butiken bryr dom sig inte om vad du kan och har gåt för skola dom vill bara att du ska vara intreserad av jobbet. det är bara och vissa fram fötterna när du praktiserar där. det kan vara en fot in i arbetslivet. när jag var inne på willys frågade jag om jag kunde få sommar jobba där. dom frågade mig om jag hade kassa vana och jag har det inte så dom ba hej då. men där vi var skitter dom i det bara man är intreserad av att jobba. sen har jag bara pluggat i klass rummet det gick sådär. jag hade en lärade bara i 30 min och jag hade en 1 h och 15 min lektion. så jag sat helt själv i 45 min vad tråkigt det var.

Inga kommentarer: