free counters

stockholms väder

lördag 4 april 2009

sven ingvars kryssningen





















här kommer det bilder från kryssningen jag var på. det var faktist väldigt roligt. det var nästan bara gamalt folk. när vi kom dit så var det första vi gjorde var att gå till tax freen. jag köpte två stycket flaskor under resan. jag ville ha choklad. men jag är ju laktos intolerant så jag kan ju inte äta det och det jag kunde äta var så dyrt så jag skett i det. jag kollade bara en lite stund på deras spelning. men när kl började bli tolv så började jag bli så hostig så jag gick och la mig. men jag fick bara en timmes sömn så jag var väldigt trött när vi skulle äta frukost. men det var väldigt god mat och frukost. det som jag kommer att minas extra mycket för är för att jag var och sjöng karioke på dagen det blev låten lay your love on me med bwo. det var väldigt roligt. jag lyckades nu jag vågade. jag vill göra det igen.





på morgonen så skulle sven ingvar signera så jag tjatade på henne att jag vill ha ett kort med han och dig och vi gjorde det. när vi kom dit så sa jag nu ska ni se kära ut på kortet och det var det andra kortet utan glasögon. jag tog också ett kort bara för skojskull. men resan var väldigt skoj jag kommer att komma ihåg den. jag gjorde en väldigt rolig grej på min ettårs dag det var igår som det var exakt ett år sen jag slutade röka.

Inga kommentarer: