free counters

stockholms väder

lördag 16 januari 2010

vilken mysig kväll

Blogg listad på Bloggtoppen.se
det har varit en mysig kväll. ätit god mat och kollat på tv. det jag gjorde ordning var fläsk-file med klyftpotatis. det var så gott. sen har jag kollat på lets dance. dom är mycket duktigare i år än dom brukar vara i dom andra programen. det är ju kul att se. men det kan ju vara så att dom har börjat tränat lite tidigare i år än dom brukar.
jag tog lite bilder idag me kameran när jag var ute jag kommer att läga ut dom när jag har koplat in min mobil med datan. men föresten jag har äntligen hittat kabeln. den låg längst ner i en låda som jag inte såg när jag kollade sist. så nu är det mycket enklare och kolla på bilderna i datan. annars måste jag ha en sticka som gör att jag inte kan kolla på nätet samtidigt.

Inga kommentarer: