free counters

stockholms väder

torsdag 28 januari 2010

nu är jag hemma

Blogg listad på Bloggtoppen.se
i morse så var det så mycket snö ute. den stigen jag har till huset var det ca 50 cm snö. men det fanns ett ställe där jag kunde gå på. men det är ju tur att man har höga skor och inte typ tofflor på sig.
men nu så ligger nog siri på upvaket efter operationen. vi åkte in med henne i morse. så nu blir det slut på löpandet. men det blev inget läkarbeök idag. den titgaste tiden dom har är nästa tosdag. så jag får vänta. men det har gåt bra med stickningen. vad man kan komma ihåg saker som jag lärde mig för jätte länge sen. man blir paf på minnet ibland. men nu ska jag ta och gå ut och skotta lite mer snö. det kom väldigt mycket i natt.
men ett minus jag har att säga idag är sandningen som är så dålig här vi bor. dom har bara plogat så en bil kan åka och inte sandat. är dom lite små lata.

1 kommentar:

tess sa...

har det kommit väldigt mkt snö. Så brukar man "öppna" upp vägarna, innan man breddar...sanda är ingen mening nu, då snöar det bara över... De är duktiga o sanda när det behövs, så klaga inte...