free counters

stockholms väder

söndag 3 januari 2010

jag har en åsikt

Blogg listad på Bloggtoppen.se
jag har en liten åsikt om inläget som finns på falsksaningen blogg. http://finest.se/userBlog/?uid=35206&beid=1267554.
jag tycker att det hon skriver stämmer. jag skulle inte skrika om jag skulle se dom stora bloggarna på stan. det finns några bloggare som jag bara skulle asgarva om jag såg dom. för jag tycker att deras bloggar är så patetiska. gör vad som hälst för att bli känd. varför ska man såra folks hjärtan för att bli känd. det skulle jag inte göra. jag tycker att man ska behandla alla som själv vill bli behandlad. det är så jag kommer att leva. det jag hatar mest är när folk vill såra en. dom som gör det har inget hjärta eller hjärna. dom kan varken känna att dom gör fel och tänker inte vad dom gör. bara för att folk ska bli sårade.

Inga kommentarer: