free counters

stockholms väder

torsdag 21 januari 2010

snart helg


Blogg listad på Bloggtoppen.se

nu har man kommit hem från en häktisk dag

först åkte jag till hantverkshuset var där en stund. blev nästan klar med min skyllt. se bar det av till jakan skulle träffa min förra kurator. vi fikade och hade det mysigt. hon var så snäll och bjöd mig på det. sen när vi var klar så gick jag ändå till blodbussen för att se om jag ändå kunde ge blod för det var akut brist men då förklarade han att när man är förkyld så blir det med vita blodkroppar i blodet och på det sättet så kan den som får mitt blod bli sjuk. för han eller hon kan ha dåligt imunförsvar. så jag får ge på måndag om jag är frisk. sen så gick jag och kollad på hårfärg vill blondera mitt hår. har tröttnat på min röda hårfärg. jag hittade en bild på mig som blondin som jag är så nöjd med jag vill ha den färg.

Inga kommentarer: