free counters

stockholms väder

lördag 30 januari 2010

roligt


tårtan


hallen

när jag ledde

Blogg listad på Bloggtoppen.se



nu har vi varit på bowling. det gick inte så bra i början. men sen släppte det. jag kom bara sent i en serie. men sen så fick jag 2 strike och 4 spärar. jag kom 4 av 5 i 3 av 4 omgångar. och jag spöade farsan i en serie. det är ovanligt. men jag slog micke i den sista serien. jag höl på att förlora men när jag skulle släppa iväg klotet så fick jag en strike. så jag kom inte sist. men jag skulle vilja öva på att bli bra på att bowla. men man kan ju inte vara bra på allt. men ni kan få se bilder på bowling hallen och när jag låg etta i ett tag av serien.
sen en bild på tårtan som jag gjorde men den blev inte så bra som jag ville att den skulle vara.
sen blev det mat och jag tänkte prova och äta anka men då hadde dom inte laktosfrit. men men jag får väll prova det någon annan dag då. jag har ju ändå många år kvar av mitt liv.






Inga kommentarer: