free counters

stockholms väder

tisdag 17 februari 2009

vilken bra dag


idag så tycker jag att det har varit en bra dag. det finns en kille i min klass som fuskar hela tiden i vår svenska bok. vi har nämligen facit o boken. och jag har kollat han flera gånger när han fuskar och det är inte lite han gör det. när jag frågade honom varför han kolla i facit och det är för att han vill kolla hur det stavas. så jag kollade vilken upgift han fuskade på. och det var en upgift där det står 10 ord och dom ska man plaser på tio rader där dom ska vara. och det är ju ingen stavnings fusk. lärarna bryr sig inte om att han fuskar så jag fick ta saken i mina egna händer så jag slängde hans facit i papperskorgen. när han frågade läraren vart är mitt facit så sa hon nej. det tycker jag att hon inte skulle ha sakt. hon borde ha frågat vart ska du ha det till.
när jag kom up till klassrummet så sat han och fick hjälp då mådde jag bra. nu frågar han äntligen om hjälp det brukar han vanligt vis inte göra då kolla han i facit.


och en jätte bra sak som har hänt i dag är att min kurator har kommit tillbaka från sin sjukskrivning. så jag ska äntligen få prata med henne det har hänt så mycket sen hon blev sjuk.

4 kommentarer:

Anonym sa...

det var bra gjort, inte bra att fuska haha ;)

om du vill ha fler besökare gå in här C:\Users\Ägaren\Desktop\Viral Trafik - Få upp till 1 miljon gratis besökare.mht

Anonym sa...

om du vill ha fler besökare gå in här C:\Users\Ägaren\Desktop\Viral Trafik - Få upp till 1 miljon gratis besökare.mht

Anonym sa...

kolla in min blogg
och kommentera gärna :D

Anonym sa...

glömde typ skriva det, men i navel
på Odenplan i Lenas studio :D