free counters

stockholms väder

fredag 6 februari 2009

vad tycker man om låtarna i melodifestivalen



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen2009/article4343919.ab

vad tycker jag om låtarna
Emilia - You're My World vad ska man säga den är en bra sväng i men jag tror inte den går nå långt


Shirley Clamp - Med hjärtat fyllt av ljus den här balladen är bra den passar henne väldigt bra. den kan gå långt.

Alcazar - Stay The Night låten ha ett bra gung i. den är inte en 5 poängare men lyssnar man på den mer kan det bli något.

Nina Söderquist - Tick Tock jag tycker inte att den här låten är specielt bra. det kan bli en skräll.


Jonathan Fagerlund - Welcome To My Life den här låten är inte något i min smak. den kommer nog inte gå bra för.

Marie Serneholt - Disconnect Me den här låten är helt okej. den kan nog gå till final eller AC


Caroline af Ugglas - Snälla snälla jag tycker inte om hennes låtar är så bra den här kommer nog inte gå till final eller andra chans

Scotts - Jag Tror På Oss den här låten är helt okej. men det är bara det.

jag tror att det kan bli vem som helst som kommer till final och A C det kan bli skrällar

1 kommentar:

Anonym sa...

tror på alcazar och emilia, de har de bästa låtarna tycker jag. blev grymt besviken på ninas låt, hon va ju så bra på allsång på skansen i sommras.

//Jessica