free counters

stockholms väder

fredag 27 februari 2009

låtarna från 4 deltävlingen


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen2009/article4519903.ab

vad jag tycker om minuten jag har hört av låtarna

Star pilots - Higher jag tycker att den här låten påminer för mycket om deras föra låt. den är helt okej.

Sarah Dawn Finer - Moving On jag tycker att låten är helt okej. men jag tycker att den påminer om någon annan låt.

Malena Ernman - La Voix jag tycker inte om opera låtar men låten är helt okej förutom opera sången.

Thorleifs - Sweet Kissin' In The Moonlight den här låten är så mycket plagiat i och den är för mycket dansband i så jag tycker den inte är bra.

Agnes - Love love love den här låten är bra. jag tycker verkligen om den.

Susanne Alfvengren - Du är älskad där du går den här låten är så tråkigt den är inte bra.

Next 3 - Esta Noche jag tycker att det ska vara svenska eller engelska låtar inte något språk man inte kan. den är inte bra.

Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng - Killing Me Tenderly jag tycker att den här låten är bra.

dom som jag tycker ska gå till final är agnes och marie/marie
till andra chansen ska sarah och malena

Inga kommentarer: