free counters

stockholms väder

lördag 21 februari 2009

melodifestivalen i leksand


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen2009/article4455155.ab

BWO - You're Not Alone den här låten hoppas jag kommer att vara bättre live för när jag altid lyssnar på låtarna som dom har gjort på skiva låter bättre live. men jag tycker att texten och låten är väldigt bra.

Sofia - Alla jag tycker faktist att den här är ett skämt för jag tycker att vi ska bara ha låtar som är på engelska och på svenska i melodifestivalen. den låten är inte bra.

Maja Gullstrand - Här för mig själv den här låten är också fruktansvärt dålig. hur tänkte dom när dom valde ut den här låten. den kommer inte att gå långt

Mikael Rickfors - Du vinner över mig! här har vi också en låt till som inte är bra dom säger att den här gruppen är en madrömms grupp det ror jag inte att den här.

E.M.D.- Baby, Goodbye det var en som sa att den här låten skulle fasna på en lyssning men det tror jag inte. när hon hade skrivit det så trode jag att den skulle vara bra men jag blev besviken när jag hade hört den. det blev presis som när jag hade hör måns förra helgen.

Molly Sandén - Så vill stjärnorna när dom säger att alla låtarna är plagiat så kan jag säga så här att alla låtar hör man något som ända finns redan på skiva. jag tycker att den här låten är bra men jag får mer ryssningar av bwos låt för det känns som man har hört den här låten förr.

Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox - I Got You här har vi ett till skämt hur kunde dom välja ut den här låten från början. den här låten är inte bra.

Velvet - The Queen den här låten är svårt att välja om den är bra eller dålig. den här låten påminer lite om hennes låtar som hon har gjort. den här kräver mer lyssning för att den ska fassna.

men om jag ska säga som jag tycker det ska hända i kväll så vill jag att bwo och molly ska komma till globen och velevet och emd ska gå till AC
resten är ett skämt av låtar

Inga kommentarer: