free counters

stockholms väder

lördag 14 februari 2009

melodifestivalen del tävling nummer två


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen2009/article4414774.ab

nå nu vad den andra del tävlingen avgjord. vad ska man säga om deltagarna. dom låtarna jag tycker vara bra är lilli och susse, amy och heat. jag tycker att markolio var inte så bra. det var ett plagiat från livet är en schlager. sen tycker jag att låt nummer 7 också var ett plagiat från en låt som var med i melodifestivalen 2008. vad ska man säga om måns då. när jag hade hört 1 min av den så blev jag väldigt besviken på den jag trode att den skulle vara mycket bättre. sen tycker inte jag att jennifer brown och lasse hade så jätte bra låtar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Amy och H.E.A.T kunde bytt plats annars är jag nöjd :P

//Jessica