free counters

stockholms väder

torsdag 19 februari 2009

kanska så jobbig dag


i dag så har vi fåt rollerna som vi ska ha på våran film och jag skulle vara den som blir mobbad. men jag vile inte det för det är för jobbigt om jag ska vara den. så jag frågade om om jag kunde få ändra och jag skulle vara drottningen i klassen. det tycker jag är helt okej. för i går så var mitt humör så dåligt att jag fick tillbaka mina självmords tankar igen. för jag har fåt en dejdjavu uplevelse. jag har det så jobbigt. det är så att mina kompisar som jag har öppnat mitt hjärta för har skaffat sig kille och i och med det så har kärleken gjort dom blinda. dom typ skiter i mig totalt. det tycker jag inte är snällt. hur ska man vet att man kan lita på en person. det blir väldigt svårt för det som har hänt.

1 kommentar:

Anonym sa...

www.babetessan.blogg.se