free counters

stockholms väder

lördag 7 februari 2009

JAG FATAR INTE HUR FOLK RÖSTAR



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen2009/article4345403.ab

alcazars låt var bra men jag tycker inte att dom 5 bästa var bäst. nöär jag hade hört allla låtarna. tyckte jag att alcazar, clamp och marie var dom bästa låtarna. men jag fatar inte varför folk gillar den där uggla. hon har ingen bra klädsmak eller musiksmak. det blir bara tråkigt. men aja så är det jag hoppas att det inte bara blir skit finalen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan inte hjälpa det, klarar inte av BWO - men som jag skrev, folk röstar ju på dom så det måste ju vara nått med dom som är bra som jag inte förstår.

Vi får väll se när de väl spelar! :)

Mimmi sa...

Fattar inte heller hur Af ugglas låt kunde gå vidare.....

Blir bättre när BWO är med!!!