free counters

stockholms väder

tisdag 24 mars 2009

vilken lättnad det är nu


i dag så var jag till läkaren för att diskutera vad det kan vara för fel på min mage. när jag förklarar hur det känns så tycker hon att det låter som en typisk mjölkmage. hon är så säker att jag inte tål laktos men vi ska bara testa och se om det märks med blodprov. men jag kommer att bara köra laktosfria saker. som tur var kommer jag att få laktosfrimat i skolan. men ni som vill kunna äta vanlig mjölk när du är borta så kan man ta¨Lactrase laktasenzym kapslar¨ ni kan beställa den på http://www.apoteket.se/apoteket/jsp/polopoly.jsp?d=4207&ProductSKU=102661&prodinfotype=&showBuy=true&action=showProdInfo eller så går ni bara in på apoteket. det kan ju vara bra och ta den om det är så att man ska bort och man vet inte vad maten innehåller eller om man inte bryr sig och vill unna sig.

Inga kommentarer: