free counters

stockholms väder

tisdag 10 mars 2009

rolig men ändå stressig dag


i dag har jag börjat sy på min kjol som jag ska göra i textil slöjden. det ska bi en sexvåds kjol. mer får ni se när den är klar. sen har det bara varit och plugga. jag har under tiden man väntade på tågen för att åka hem så gick jag och provade klänningar på mq. det fanns några som jag tycker var fina men dom passade inte mig.
när jag kom hem så frågade mamma om jag kan sluta lite tidigare den 2 april och vara ledig den 3 för då ska jag mamma sandra och marre åka med viking line. sven ingvars kommer dit då. min mamma tycker om honom. och jag hoppas att bwo inte ska ha signering väldigt tidigt denna dag. jag kommer att missa den då. vi kommer hem runt fyra. det ska bli jätte roligt jag har inte åkt på kryssning på jätte länge. jag mins knappt när jag var på en sist.

Inga kommentarer: