free counters

stockholms väder

torsdag 12 mars 2009

film inspelning


i dag har vi fortsate och spelat in våran film vi håller på att göra i skolan. den kommer att ha premiär i slutet av maj. det gick väldigt bra att spela in. jag var snygg och divig som vanligt som jag ska vara i den. jag spelar en diva klassen drottning. sen när vi hade rast så har våran elevassistent gåt för långt. i går så frågade hon om jag kunde köpa en limpa cigg till henne och hon fågade om hon kunde få en cigg av en i klassen. och det jag tycker är lite fel är att när jag rökte frågade jag om jag fick en cigg och hon sa nej vi ger inte till elever även om jag var 18 år så ger dom ändå inte. det tycker jag är fel varför ska då jag köpa till henne när jag inte fick av henne. men hon tycker att hon borde få det eftersom hon köpte godis till mig.

vi ska vara lediga den 19 men vi måste ju filma så vi kommer att vara där iallafal så vi frågade om vi kunde få ledigt någon annan dag. hon ba ni kan få sluta efter lunch på tisdag men det blir bara en timme ledigt. det är fel varför ska vi få en timms ledig när vi är här i minst 4 timmar. jag vill ha en heldags ledigt. vi kommer att strejka i morgon. vi ska inte jobba under en timme vi ska ha rätt.

Inga kommentarer: