free counters

stockholms väder

lördag 14 mars 2009

finaldags i meloodifestivalen


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen2009/article4644151.ab
nå vad ska man säga om alla låtarna som ska tävla i kväll.
Måns Zelmerlöw låten tycker jag påminer för mycket om andra låtar som hero den tror jag inte kommer att gå i esc men den är okej
Molly Sandén den här är för vanlig ballad det kommer inte att gå
EMD låten tycker jag inte är bra hoppas att den inte vinner
Sofia den här låten är bra den kan nog gå bra i esc
Agnes den här låten påminer så mycket om hennes andra låtar så den är inte så bra den är okej
Alcazar den här låten kan gå väldigt bra i esc och dom kan ju få många poäng folk vet ju vilka dom är i europa.
Caroline af Ugglas den här låten sticker ju ut fråna alla ballader men jag tycker att låten är allmänt tråkig
Malena opera är inte min grej men den kan gå hem i esc
Emilia låten är för plat den kommer inte gå hem i esc
H.E.A.T den här låten är grym den tror jag kan gå bra i esc
Sarah Dawn Finer den här låten är en vanlig ballad den sticker inte ut. den kommer inte gå bra.

dom som jag tycker ska vinna är heat eller alcazar

Inga kommentarer: