free counters

stockholms väder

tisdag 9 december 2008

vänner


i dag satt jag och tänkte hur ska man kunna lita på vänner. när man har haft så dåliga erfarenheter med tjejkompisar. min bästa vän hade jag bjudit till mig när jag fyllde år. och det jag tyckte är lite dåligt är att hon ringde några timmar innan och sa att hennes mamma inte kunde skjusa. och jag frågade vad gör hon och hon svarade ingenting. och sen des har jag inte hör något ifrån henne. en annan tjej kompis vi skulle gå ut när jag fyllde år. och på vägen till krogen så ringde hon och sa att hon inte mådde nå bra. och det hände typ några månader efter också med samma tjej. vi skulle se bwo och vi skulle få skjus av min syrra. men hon mådde inte så bra så hon ringde en engång och sa några timmar innan. och sa att hon inte mår bra. men för några veckor sen så skulle vi vara model för the studio. och då så ringde inte äns hon och sa varför hon inte kunde gå. och vad ska det vara för ursäkt nu. om varför hon inte kunnde gå. så jag är lite trött på folk så hur ska man kunna lita på dom nya kompisarna

Inga kommentarer: