free counters

stockholms väder

torsdag 25 december 2008

dagen efter julafton

i dag har det varit väldigt lungt det blev väldigt mycket liv i går. min min syrras familj var här med hennes barn och kile. sen var den andra syrran här med hennes katter. våran katt var lite mesig när dom träffades. det var väldigt gott med jul mat. sen var det dags för kallse som man alltid kollar på. efter öppnade vi paketen. vi var typ klara runt 7. så det var väldigt mycket paket. jag fick en ipod,kalender,borste,sminkborstar,kläder,plånbok och det var mer men kommer inte ihåg. det blev väldigt sent vi gick och la oss vid två. vi sat och spelade kort och hade trevligt men jag sat och la in låtar i min ipod.

i dag har det varit lungt bara villat och ta igen sig. det var gott att äta plankstek idag man blir ju lite trött att äta sam typ av mat flera dagar irad.

Inga kommentarer: