free counters

stockholms väder

tisdag 16 december 2008

trökig dag

i dag var det väldigt jobbig dag. jag gick och la mig och mådde illa. men det hoppades jag att det skulle bli bättre men det blev varken bättre eller sämre. så jag gick till skolan och var först med på textilen. där blev jag klar med min ögon mörkerbortagare. det står ett stort hjärta med ett i på och på andra sidan står det bwo själv klart för då vet dom vem som har den på sig. sen så var det dax för lunch och det var blodbudding och potatisbullar och jag brukar gilla det men jag mådde bara illa och var tvungen att blunda för att få i mig mat.
sen så var jag tvungen att åka till min syrra för att vänta där på att få skjus hem. det hade jag inget emot för jag fick ju träffa söta gismo och siri hennes underbara kattungar och dom är så sötta man blir kär i första ögonkastet. så i kväll blir det bara och villa magen.

Inga kommentarer: