free counters

stockholms väder

fredag 5 december 2008

lycklig dag

i dag har jag varit på vernisage för årets kvinnor och män 2009. och när jag hade sutit där i ca 30 min tänkte jag. ska inte martin rolinski komma har jag åkt dit för ingenting. men där står han snygge martin mitt hjärta pumpar snabbt. han går sakta förbi. när han ska gå till baka ropar jag martin. och så kommer han till mig jag börjar prata lite med honom. och jag ber han du kan ju sitta här så säter han sig ner. jag börjar prata en hel del med han. jag är så jävlar lycklig jag har fåt prata med en sån under bara persson i 5 min. det brukar annars bli typ max 30 sec men vad jag frågade honom vill jag inte säga det säger jag bara till dom närmaste
jag säter ut bilder när jag har min kamera sladd
ha det alla vi ses nästa gång

1 kommentar:

Anonym sa...

GRYKT COOLT, jag skulle ALDRIG väga gör det!
// Jessica