free counters

stockholms väder

måndag 15 december 2008

skolan

i dag är jag så jävlar trött på skolan. förra veckan var jag sjuk och jag hade sms ingrid och sa som det var. och nu idag när jag kom till skolan frågade ritva vad gjorde du i fradags. jag frågade ingrid och hon hade sagt det till ritva hon hade inte läst sms och hon klaggar på att vi ska sjuk anmäla oss till henne men då måste väl vi veta att hon kolla i sin mobil då. det kan ju kosta att skicka sms till henne för vissa. och en annan sak är jag så trött på varför kan inte vi få vara oss själva hon klaggar på att jag har attityd problem det tycker hon om två till. kan inte vi få vara oss själva. jag tänker inte bli den oskuldfulla tjejen om det är det ritva vill att jag ska vara. jag vill vara den jag är och inte någon annan. kan inte ni lärare fata det. jag har inte lust att krypa ut ifrån skolan igen.

Inga kommentarer: