free counters

stockholms väder

tisdag 23 december 2008

rengöring

jag har nu använt rengöringen från apoteket i en månad och jag vill utvärdera den. det som är plus med den, den är billig,man känner sig ren efter man har använt den och man blir av med sinna finnar jag hade. det som är minus med den, det finns inget minus för tillfälet. jak kan inte komma på något. men när det gäller mary kay som jag använde förut finns det väldigt mycket minus. det som var minus med en är, den var väldigt dyr, jag fick inte så bra resultat med den som jag vill ha och sen känner man sig inte ren när man har använt den det känns typ som man har filmjölk i ansiktet.

så jag rekommenderar starkt grejer från apoteket och det är inte så dyrt att testa man går bara plus av att testa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för tipset!

Mary Kays produkter kan du fynda på Tradera, och har du tur, till halva priset!