free counters

stockholms väder

onsdag 21 oktober 2009

vad mysigt

Blogg listad på Bloggtoppen.se
just nu kollar jag på bonde söker fru. och det är en som jag tycker likanr alexander bard jätte mycket. det är han som är lite små blyg. det som jag ser i honom att han liknar alexander är att båda har shorts, mustach och är rätt så blyga. det är ju kul och se på när han är lite små blyg men vågar pussa en tjej. men men.

snart ska jag slå av tv och läga mig och sova vill ha min skönhets sömn. så god natt vi höres och hoppas ni vill hälsa på mig på brunna krog. det är pannkaka och ärtsoppa i morgon.

1 kommentar:

BeUniqeUF - Egendesignade linnen sa...

Hejsan! Vill du köpa ett unikt linne, för ett jätte bra pris?

Ett linne som bara ett fåtal kommer bära upp, just du har chansen till de!

Höra av dig isf!
Mvh BeUniqeUF