free counters

stockholms väder

lördag 17 oktober 2009

hemma efter turbulent dag

Blogg listad på Bloggtoppen.se
vad skönt att vara hemnma och ha mat i magen. jag har ju varit och berikas folk liv. det var mysigt och trevligt. men när jag skulle åka hem så blev det inte så kul. för jag hade ringt till sl och frågade om tåget gick till bro och det gjorde den det var buss mellan bro och bålsta. så jag tog 1805 tåget mot bro men när sitter på tåget säger dom kungsängen slut station och jag skulle ta bussen som går 1820 men den han jag inte med för jag skulle komma till bro kl kl 1827. så jag blev ledsen och iriterad på sl. men jag hade tur att sandra skulle komma till bro. så jag fick beställa en pizza och åkla med henne hem så sandra räddade min dag. det skulle ju inte bli billigt med taxi. men jag skulle ju få tillbaka pengarna. nu ska jag kolla på körslaget.

Inga kommentarer: