free counters

stockholms väder

torsdag 15 oktober 2009

ååhh snart fredag

Blogg listad på Bloggtoppen.se
så var det torsdag och fredag imorgon vad tiden går fort. eller vad tycker ni. idag var det mycket folk. det blev lite
stressigt. vi hade rödspätta med potatis, brunnas låda med potatis noisset pannbiff prinskorv och ägg, ärtsoppa och
pannkakor. men som tur är så behöver jag inte baka något nu. men jag ska baka snoddas i morgon för tina tycker om
dom så mycket och det är ju roligt att höra. vi hade möte med min handläfare. vi kom fram till att jag ska fortsätta
jobba kvar där. ska ha möte om några veckor igen. tina är så nöjd med mig så jag fick 2 stycken biobiljeter med en
meny också. vad glad jag blev av det hon sa om mig. det värmer så mycket i mitt hjärta. hon höll på att börja gråta.
så nöjd är hon med mig.

Inga kommentarer: