free counters

stockholms väder

torsdag 29 oktober 2009

kväll men äntligen fredag imorgon

Blogg listad på Bloggtoppen.se
nu är det kväll och jag ska sova. så jag får min skönhets sömn. jag har märkt att sover jag mindre än 8 timmar så är dagen inte så bra för mig får jag mer så går dagen mycket bättre. jag har nyligen pakat. jag ska sova hos en vän i helgen. hoppas vi får det kul och att min hemlis går bra. men när man tänker efter om vilken hårfärg man har så säger ju folk så fort man är blondin är man dum eller snarare en bimbo. men det är inte sant ni som känner mig har jag ju blont som naturlig hårfärg. men jag är då inte dum eller en bimbo. jag är en smart brud i en lyxförpakning. jag kommer ju på så mycket smarta ideer. så god natt skriver mer i morgon efter jobbet.

Inga kommentarer: