free counters

stockholms väder

lördag 31 oktober 2009

underbar kväll

Blogg listad på Bloggtoppen.se
nu har vi ätit mat och fikat. jag och mirre bakade en tårta till sylvi som fyllde år. vi fixade i köket så det skulle vara mysigt. när hon kom in till köket så tyckte hon att det var så fint. men såö fick hon en present där det stod så fint så hon blev så rörd. tänk vad så litet kan bli så stort för en.
när vi fikade kollade vi på körslaget och jag tycker att roger pontaren hade en överaskande klädsel på sig. har inte set han i kavaj med byxor. han är ju oftast lite små udda på kläder. och olas kör tyckte jag att det var lite små roligt när några hade klät ut sig till tjejer. men annars har jag inte mer som jag tänkte på. men jag tycker att kör ola borde ha åkt ut idag. inte amy.

Inga kommentarer: