free counters

stockholms väder

söndag 21 juni 2009

sommarkrysset idag





















i dag så har jag varit på sommarkrysset. jag vaknade ty halv åtta. så jag började packa då så jag har regna kläder. utifalatt det skulle börja regna men det gjorde det inte som tur va. jag kom ditt kvart över tio. dom öppnar 11. men jag ville ha en bra plats vid scenen. jag fick sitta ca 4 rader back. jag var nöjd för platsen. artisterna började kollade ljudet kl halv två. men när vi kom ditt började programledaren att repa. bwo kom kl 2. dom är så snygga och colla som vanligt. dom var så trevliga mot oss. vi satt bara på bänkarna hella tiden. jag fick ont i ryggen. men det var det värt. dom ända gångerna vi inte sat var när vi skulle gå på toa. dom började 5 och repa med allt som ska vara med i programmet. bwo sjöng två låtar det blev jag väldigt glad för. det som jag alltid vill göra med bwo är en abba bild och stå som dom men alexander kom på en bra ide. vi bytter kön och gör en udda bild. jag är benny på bilden. alexander sa en sak att cd singlar är ett minne blott nu. det kommer bara att komma ut digitala singlar. det tycker jag är tråkigt. jag vill ha en cd hem skickat när dom ska släppa nytt. det jag glömde fråga var hur många låtar kommer dom att köa på mix turnen.

Inga kommentarer: