free counters

stockholms väder

tisdag 2 juni 2009

bra och dålig dag


det som är bra med en här dagen är att jag har fåt godkänt i datakursen A. jag sat i en timme med exel som jag hade kvar att kunna. det klarade jag galant. sen det dåliga är att väret inte ser så bra ut tills fredag. när jag skulle gå och äta i skolan blev jag överaskad av att jag fick potatismos av potatis och inte av pulver. jag får special kost gör jag är laktoskänslig.
nu är det bara 3 dagar kvar. och jag ska få filmen som jag är med i på tor eller fredag.

klänningen jag hade på student middagen ska jag lämna tillbaka imorgon. den har gått sönder en gång i sömen så jag fick laga den. för det fick jag 150 kr. nu har plastsaken som är på bandet som har gått sönder den som man reglerar hur långt den ska vara. jag tycker att en klänning som kostar till ordenarie pris 800 kr borde hålla bättre så jag vill inte ha den kvar.

Inga kommentarer: