free counters

stockholms väder

lördag 6 juni 2009

äntligen slut på skolan


i går slutade jag skolan det är så himla skönt. det var inte så nervöst innan vi skulle sprinnga ut. först när vi kom ¨till skolan fick vi information om vad som skulle hända. vi skulle först fota oss. sen gick vi till ishallen där det blev musikunderhållning. när jag sprang ut för at dansa var det en som tramapde mig på foten så jag ramlade. det var ingen som hjälpte mig up så jag blev så arg på dom som bara gick på mig. den gick vi och skulle äta något så vi orkar springa ut. det var mycket ljud där vi väntade på att sprina ut.
när vi skule springa ut var det jätte mycket folk. det var såmycket folk så när jag skulle hitta min släkt var som att hitta en nål i en myrstack.
efter så åkte vi flak. vi hade tur med att det inte regnade. det var väldigt kallt.
när jag kom hem så blev det fika. jag fick tårta och kaktårtor. sen fick jag presenter och i dom låg det smycken, data och en ljuslykta som ska hänga i fönstret.
på kvällen blev det grillat. sen var det bara och dra till bro där några kompisar skulle fira att vi hade tagit studenten. menb det vara bara jag och tre till där. så det var inte direkt roligt. jag trodde att det skulle vara många där.

Inga kommentarer: