free counters

stockholms väder

lördag 9 maj 2009

bwo på megastore


idag så har jag träffat marina och alexander i bwo. och sen var killen som har hjälp alexander att skriva boken där. det som jag blev mäst glad över i dag är när alexander kommer ihåg mitt namn. det har jag aldrig trott att han skulle göra. sen fick jag reda på att bwo kommer inte att vara med på rix i stockholm. deras turne premiär kommer att börja i umeå den 3 juni. man får väll ge martin ett lycka till den 16 maj när han ska springa 21 km. hoppas att han vinner. när vi stod i kö och väntade på att få komma fram så var det 5 trogna fans som har set bwo mer än 15 gånger. marina var tvungen att fråga vad dom heter. men dom kom ihåg mitt namn det värmer väldigt mycket i mitt hjärta. sen så är jag väldit sugen att åka till motalla i sommar bwo kommer att komma dit. marina sa att jag kan ta hennes hund stella när hon ska repa då kan jag ta henne på en lång promenad.

Inga kommentarer: