free counters

stockholms väder

tisdag 18 november 2008

otursdag

i dag när jag skulle åka till skolan. var allt som vanligt man går till bussen. när man kommer fram till stationen. så tar man sin tidning och sätter sig på tåget och väntar på att man ska få komma till skolan. men idag fick jag först sitta och vänta i bro i 20 min. sen när man kommer till kungsängen så får man vänta i 10 min. så säger dom i högtalarna att tåget tars ur i trafik och det kommer ersättnings bussar. alla står och väntar i ca 45 min på dom. men det kommer inte. så börjar vi märka att tågen ska börja gå. alla går ner till spåret och går in i tåget sätter sig och när dom börjar köra så stannar tåget efter varje tunnel för dom står i kö. och det tog ca 2 timmar innan jag är skolan.
så just nu är jag lite trött på sl
ha det

1 kommentar:

Anonym sa...

usch vad hemskt att vänta så länge. det e en jätte fin bild på dig, kram madde