free counters

stockholms väder

måndag 17 november 2008

ny vecka

nu är det en ny vecka och nya upgifter
i natt vaknade av att jag hörde någon utanför mitt fönster och jag låg bara och skakade jag behövde nezeril men jag vågade inte gå up men tillslut vågade jag.
jag kollade ut men det var inget jag kunde somna lite så jag inte behöver gå till skolan helt trött
det gick bra i skolan men det var lite svår startad dag
men jag fick sluta lite tidigare för jag skulle få skjus av sandra hem det var ju skönt
när jag kom hem så läste jag lite i tidningar och i reklam och det var inte något specielt i dom
till middag skulle det bli älg gryta och ris jag var lte fundersam om jag skulle smaka eftersom jag mådde illa från igår när vi styckade älgen men jag vågade smaka och det var faktist väldigt gott det smakade typ som ox-file och det var så under bart gott mina förväntningarna stämde inte jag trode att det inte skulle vara gott.
kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Sugen på ett Xbox 360 eller andra roliga teknikprylar? Bli medlem gratis på http://www.gratisgen.se/ref/59922 , samla lite poäng samt värva några vänner så får du hem gratis prylar sen! Jag fick hem mitt Xbox 360 genom att göra 20p och endast värva 20 stycken av mina vänner! =D Testa du med, kramar!