free counters

stockholms väder

tisdag 16 februari 2010

falska vänner

Blogg listad på Bloggtoppen.se
nu när man läser i olika bloggar så är det mycket blogg bråk. och det handlar både om utseende och hjärtat. men det som jag blkir mäst upröd på är hur kissies säger i ett inlägg att hon tycker det är så vidrigt med att ta up bajs efter en hund och det är så pain in the ass. men varför ska hon då skaffa en hund när hon inte är mogen för det. och jag tycker det var bra av dig amir(gaybloggen) att säga att hon inte ska få ha hunden. tänk om alla kunde vara så ärliga. för jag tycker att ska man skaffa hund ska man vara redo för det. och det tror jag inte att hon är.
och en annan sak som jag tycker är så fel varför ska kissies alltid ändra på sina bilder som lägger ut i bloggen. tycker hon så illa om sin kropp. va stolt över det du har istället. gör som jag var stollt över det du har. om man inte tycker om sin hy går det att fixa tex har man acne går det bara och använda bra medel som gör att det blir mycker finare.
skriver med sen om en annan sak
ska äta nu

Inga kommentarer: